Verzending
Voor de verzending van onze producten maken we gebruik van DHL. Vanwege het formaat van onze producten maken we in de meeste gevallen gebruik van een brievenbuspakketje. Op deze manier hoeft u niet thuis te zijn om het product te mogen ontvangen.
Wij versturen naar Nederland en Belgie.
De levertijden verschillen per product. Deze staan aangegeven bij het product op de productpagina. Is het product op voorraad, dan is de levertijd 1-4 werkdagen afhankelijk van de dag dat je het product besteld. We doen ons best om het product binnen 24 uur te versturen.
Betaling
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- IDEAL
- Creditcard
Retouren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd.
De kosten voor retour van u thuis naar LOUIZ zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn verschillend per vervoerder en de grootte en verzendwijze van het pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@louiz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
U kunt geen gebruik maken van uw retourrecht wanneer:
- - de producten gedragen zijn
- - de originele verpakking beschadigd is of niet meer aanwezig
- - wanneer de termijn verstreken is, dit wil zeggen langer dan 14 dagen na ontvangst van de producten.
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@louiz.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Reviews
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@louiz.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.